IMG 0053

Ойын-мектеп жасына дейінгі баланың жетекші қызметі. Сюжеттік-рөлдік ойындар балалардың қоршаған әлем, адамдардың қарым-қатынасы және кәсіби міндеттері туралы идеяларын көрсетеді. Сюжеттік-рөлдік ойын баланың көңілін көтеріп қана қоймайды, сонымен қатар балабақшадағы оқу процесінің элементі болып табылады.

Мектепке дейінгі балалық шақта ойын тәрбиелік сипатта болады: оның көмегімен маңызды жеке қасиеттер қалыптасады және ақыл-ой қабілеттері дамиды. Сюжеттік-рөлдік ойын оқытудың негізгі әдістерінің бірі болып табылады: ұжым ішіндегі қарым-қатынас мәдениеті қалыптасады, ересектердің жұмысына және әртүрлі мамандықтарға құрмет қалыптасады, қарапайым әлеуметтік құзыреттер (қоғамда өзін қалай ұстау керек) қалыптасады. Мектеп жасына дейінгі балалармен сюжеттік-рөлдік ойындарды өткізудің мақсаты — ойдан шығарылған жағдайда баланың жеке басының жан-жақты дамуы.

Көбінесе сюжеттік-рөлдік ойындар сөйлеу және шығармашылық сабақтардың құрылымына енеді. Тәрбиешінің рөлі ойынның шарттары мен жоспарын айту және балалардың іс-әрекеттерін бақылау болып табылады, өйткені бұл жағдайда ойын оқыту құралы болып табылады.

Сюжеттік-рөлдік ойын сөйлеуді дамыту құралы ретінде әрекет етеді. Сөйлеуді дамыту сабағында балалар аталған тақырып бойынша көрнекі материалдарды оқиды, тәрбиешімен сөйлеседі, жаңа сөздерді үйренеді және олардың мағынасын түсінеді. 

"Дәрігердің қабылдауында" сюжеттік-рөлдік ойыны ересек топтағы "емхана" тақырыбындағы сөйлеуді дамыту сабағында қолданылады. Балалар рөлдерді бөлісіп алады: педиатр, стоматолог, фармацевт, пациенттер. Тәрбиеші тапсырма береді: дәрігер мен пациенттің диалогында сабақтың тақырыбы бойынша сөздер қолданылуы керек (медициналық мамандықтардың атаулары, "тексеру", "белгілер", "диагноз", "рецепт"). Балалар бұл ойынды қуана ойнайды.